Fan !, ;(

      Datum: 2010-04-08 | Tid: 22:45:11

 


Hade ingen annan bild så fick ta en ny (; !

Hej ! :)
Idag har jag varit ute o fotat i trädgården typ hela dagen för vi har fått upp as många blommor (:
Men sen när jag skulle lägga över bilderna på datorn så raderades bilderna på något sätt , o inga kom in på datorn ;(( så jag blev as sur ! ;) 
Men sen gjorde vi våfflor , super gott (; , sen har jag typ pluggat till NO provet imon om kroppen & jag hatarhatarhatar NO , för de är så himla tråkigt ! hihih (;
ps. Imon ska jag lägga upp en tävling men ja vet inte om ni kommer gilla tävlingen o om några kommer vara me för jag har så lite besökare men jag ska iaf prova ! (;
                                              
                                                               HA DE BÄST ! (;


Kommentarer
Postat av: ★ Sussi - Samisk fotoblogg ★

Hejsna... nej då. jag har räknat helt rätt. Det var välldigt mycket spam till 2:an och dom rösterna tar jag bort... bara 3 röster på ett ip-numemr...

2010-04-08 @ 23:05:52
URL: http://sussisliv.blogg.se/
Postat av: isabelle

vf lägger du inte in oss på den tävlingen ? ;o

2010-04-09 @ 16:23:22
URL: http://isanss.blogg.se/
Postat av: S A R A H

du är sötnos <3

2010-04-09 @ 22:25:39
Postat av: elviraa'

hejsan, jag undrar vilken systemkamra du har?

& hur mycket den kostade o så? / E

2010-04-10 @ 15:58:36
Postat av: sagalindell

älskling.

så jävla fin är du! ;o

puss & jag saknar dej (L)

2010-04-13 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback