Hej , idag kommer en bild bomb (L) !

      Datum: 2010-04-06 | Tid: 21:22:34




Här kommer bilderna : från igår o idag (;
Idag efter skolan så fotade jag o maya , sen kom bella o då gick vi hem till mig o åt o sånt (; !
Blev lite bilder på Thea, Signe & Nhea  också (L)

Idag hade vi iaf rapport redovisning , jag var nr.3 , så jag slapp att redovisa för 5:orna för dom kom typ när nr.6skulle redovisa eller nått. Men de gick ju rätt så bra iaf men de va läskigt ;s !

Om de är något ni vill att jag ska skriva om eller göra , t.e.x.  som skriva lite om min kamera eller nått .

Kommentarer
Postat av: mimmi

coola bilder<3

2010-04-07 @ 20:53:51
Postat av: sv:

ttack ! (;

2010-04-07 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback