söndaag ;( (L)

      Datum: 2010-04-18 | Tid: 19:57:37



Usch jag hatar söndagar !. Men idag har de varit en rolig & lång söndag . Vaknade ca.7 sen så fixade jag mig vid 8 mötte jag petra så cyklade vi till stallet . Vid tio var de barnkalas i stallet o vi hjälpte till, roligt .
så skulle petra byta om o då vare en låda som låg där & då lyfte jag på locket o de va as tungt ;o , sen så kom en jävla katt o typ hoppade upp på locket som var öppet o de bara trillade igen o så hade jag mina fingra där så jag klämde mig  de gjorde as ont ;( , så nu har jag jätte ont + att jag hatar katter.
Men vid ett red jag min polle , världensbästa de var jätte mysigt!
Men nu är jag lite trött och har ont.           
                                 hoppas ni orkade läsa de .  Men ha de bra . PUSS (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback