Birhtday *

      Datum: 2010-08-13 | Tid: 23:20:06

Jag fyller 13 tonåring *

Hej min födelsedag har varit super ! :) . 
Den började med att jag blev väckt hemma hos mamma, med  hallon, banan tårtaa & paket.  :)
Jag fick pengar & jeans, vit tröja & en grå tjocktröja.

Sen åkte vi t banken & fixade bankkort & id .

bella blev de sen på spice N rice , friterad kyckling min favorit !
efter blev de liten stund på stan.

Sen hem t pappa, & fira där med hela släkten :)

Efter mådde jag skit illa, hade as ont i huvudet. De var nog bara för jag hade ätit så mycke godis & tårta :p

Dagen var ändå skiit bra (y)




Bilder på 3 saker som jag fick, orkade inte ta på allt (;







saknar alla i sexpack :( <3


Kommentarer
Postat av: M A Y A, Mayasfoto.blogg.se

Miss u to

2010-08-15 @ 21:43:48
URL: http://mayasfoto.blogg.se/
Postat av: Thea

Saknar dig me<333

2010-08-16 @ 14:44:47
URL: http://goodatphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback