nu ska jag få igång bloggen på riktigt ;)

      Datum: 2010-08-30 | Tid: 19:12:24
Hej!
nu har jag bestämt att jag ska få igång bloggen på riktigt, alla som läser de här tycker jag ska bli med på bloglovin & lägga till mig. du trycker bara på den rosa skylten här till höger där de står hur många prenumenanter jag har! Om ni har förslag på vad jag ska göra bättre eller om ni önskar något får ni skriva de ♥

Men idag red jag, chuck de gick dåligt :( , Men de var ändå roligt mycke skatt ♥ hahah...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har träning på torsdag vid fyra, men man måste ju inte fota så länge, så vi kanske kan dra hem till dig efter skolan och fota lite, så kan jag träna sen :) <3(om inte du kan en stund på onsdag) saknar min bella <3 föresten, thea berättade om växten ni slängde ut genom fönstret, fy bella, fy ! ;) puss

2010-08-30 @ 19:26:38
Postat av: signe

glömde skriva att de va jag i förra kommentaren ;)

2010-08-30 @ 19:27:10
URL: http://bbarasigne.blogg.se/
Postat av: Lina B

sv: Japp, det är Lina på den första bilden!

Vilken skola är det du går på?

2010-08-30 @ 20:49:27
URL: http://frightlessbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback