mysig dag !

      Datum: 2010-12-27 | Tid: 20:26:05
Idag har jag varit med Felicia, Lina och Hanna !
Vi har gått på stan, fotat och kollat på film :)
Imon kommer ett klipp från fotningen, tänkte att det kanske skulle vara roligt att se! Vi gick i snö som var upp till knäna på oss :o!
 
Juste fick två till julklappar idag från min moster som bor i USA !
Det var kläder och olika tryfflar ♥

Fråga: Är de sant att du ska sluta rida?

Svar: ja, eller jag ska inte rida den terminen som kommer på "ridskolan". Jag ska kanske rida någon annan häst lite då och då ist.
Men det blir nog bara som en liten "paus" från ridskolan. Jag kanske börjar nästa termin igen som jag tror att jag kommer göra !


Kommentarer
Postat av: isabelle

åh mysigt bella :)

jag med men vilken häst ska du rida ?

jag ska ju göra samma sak som dig <3

2010-12-28 @ 21:54:18
URL: http://isanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback