HEMMA FRÅN MÍN LILLA SEMESTER ! :)

      Datum: 2010-07-20 | Tid: 23:31:14

hello :)
Nu är jag hemma & jag säger borta bra men hemma bäst , haha !

Fredag I fredags stack jag & till falkenberg med elin vi kollade på dag-otto "en mor till salu" , kommer massa bilder ! Men de var iaf sjukt kul. Jag köpte en mugg med dag-otto på ;). Men när de var slut åkte vi ner till malmö där Elin bor :) När vi kom hem kollade vi på "de bästa av dag-otto" elr nått hette den.

Lördag De blev stan för oss, så vi åkte ut tiill ett stort köpcenter. Hittade en tröja på newyorker billigt. Sen åt vi lite &så . Sen så köpte vi en Ben & Jerry´s phish food. & sedan hem i värmen !

Söndag På morgonen så åkte vi & spelade minigolf, jag vann klart inte ;) . Men de var iaf skit roligt, haha.  Sen grillade vi & badade. Sen spelade vi wii, som jag suger på ibland ;).

Måndag Igår var vi på tosselilla med Elins syrra & hennes kompisar ;). De var skit kul, vi badade, grillade & åkte massa. Sen på kvällen så gick vi ut & hoppade agility med Elins vovve :). Så träffade vi en annan hund "Casper" skit söt, hon undrade om jag ville träna honom. Så jag tog några varv på banan med honom, haha.

Tisdag Vi åkte till stranden på morgonen & solade & badade massa. Jag smakade marängsviss i kulglass, favoriten nu iaf. De måste ni smaka*.Sen åkte vi hem då gick vi ut med Smilla & hoppade lite på en agilitybana.

Glömde varje gång vi spelade monopol men de var mer än 100 gånger iaf :o ! :) 

De kommer massa bilder. :)


Kommentarer
Postat av: signe

ja de är maya haha! men bilden är ju lite ja....inte jätte fin på oss! :D

2010-07-21 @ 08:26:55
URL: http://bbarasigne.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha .... de va kul o spela monopol men inte i slutet :S

2010-07-21 @ 17:26:27
URL: http://moowo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback