ninnisar ;D

      Datum: 2010-07-05 | Tid: 00:27:40


 
En bild på min blivande bebis :)

Jag är rätt trött nu men jag kan inte sova ;/ , men dom här sista dagarna har jag typ somnat vid fyra så de är ju inte så konstigt att jag inte kan sova nu för klockan är ju bara 00:25.
Men imon ska jag & Petra bada vid elva till halv tre. Sen ska vi åka till granngården & köpa massa kanin saker till kaninerna vi ska köpa på lördaag ! Hoppas bella också kan följa med dit ! ;)
Nu sitter jag & chattar med petra. Vi snackar klart om våra kaniner vi ska köpa !
& hon ska döpa sin till bobby ? , haha. Men på lördag kommer de massa billder på våra sötnosar ! :)

Hoppas ni tyckte de här inlägget var intressant för de tyckte inte jag ;) !


Kommentarer
Postat av: TwilightHumans

Hejsan, gillar du Twilighserien?

Kika då in på vår blogg som vi uppdaterar varje dag.

www.twilighthumans.blogg.se



/TwilightHumans

2010-07-06 @ 14:54:49
URL: http://twilighthumans.blogg.se/
Postat av: Elin

så jävl*a söööt :D<33

2010-07-07 @ 23:07:51
URL: http://moowo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback