FEST :)`

      Datum: 2010-06-12 | Tid: 14:44:48
Hej iigår var jag på fest hos lina :)
Massa från stallet var också där , de va jätte god mat & allt var skitkul !! :) . Vi kollade på en film om en shopping galen tjej & Marly & jag :D
Efter åkte ja, Hanna & Hanna w hem till Hanna s :) & då skulle jag & Hanna s följa med andra hanna till bussen men vi om precis när den åkte ;0 , hahah .
Men idag så bakade jag & Hanna VÄRLDENS GODASTE KLADDKAKA! :)

Idag kommer ja ha de askul med bella :D För jag ska sova hos henne , i hennes nya hus som ligger på landet, kommer bilder , lovar :) !

Kommentarer
Postat av: signe

bella, kan inte vi följa varanndra via bloglovin, (jag har fixat det nu) kraaam signe ;)

2010-06-12 @ 18:35:15
URL: http://bbarasigne.blogg.se/
Postat av: signe

Hej! jag skulle vilja veta vad jag kan förbättra på min blogg, och om någon har något önskemål kanske en frågestund eller något nytt roligt? om du inte läst min blogg ta gärna en titt och jag blir jätte glad om jag får lite tips i en komentar! tack på förhand kram Signe!



(skickas till många)

2010-06-12 @ 20:58:03
URL: http://bbarasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback