Gasslanda ;)

      Datum: 2010-06-27 | Tid: 21:21:06
Vad jag älskar landet, så jävla mysigt. Med massa djur ;)

Helgen :

Fredag när jag kom ut till petra så gjorde vi massa, åkte fyrhjuling med Lina ner till en sjö, som vi badade i fast de var kallt :) Sen på kvällen var vi hemma hos Lina & grillade. Lina sjunger as bra, så jag & petra kommer anmäla henne till melodifestivalen har vi bestämt :) Lördagen var nästan likadan förutom att vi hyrde en flotte som man kunde basta på, as mysigt. & på kvällen sov Lina med oss :)

Söndagen så var de dax att åka hem ;(, men vi åkte klart & badade innnan vi stack hemmåt . :)

Vi hade 4 olika hundar springandes i huset som dom passade ;)
Så två "lassie" hundar sov med oss båda nätterna, så man vaknade av att hundarna satt å slickade i ansiktet på en ;o  ;)

Idag har jag även ridit Donald, Petra tog massa fina bilder för jag red med en vitklänning ;)

MASSA BILDER KOMMMER MEN HAR INTE DOM PÅ DEN HÄR DATORN NU (L) .!

Kommentarer
Postat av: axelina

kika gärna in på min blogg och se vem som vann tävlingen! =)

2010-06-28 @ 11:53:21
URL: http://aaxelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback