hejj , ;:D

      Datum: 2010-05-17 | Tid: 20:52:52
Hej idagt var de skolan sen stalllet , jag o bella tävlade om vem som cyklade snabbast till stallet hon vann med 1 minut ;( Men högstorp ligger närmare än va stan gör . tycker jag men inte hon ;) Men de va iaf väldigt mysigt i stallet o rida va super kul , petra red igen i min grupp ;`)  Men imon kmr bli en skit dag ! JAG ska opereras , dom ska typ plocka bort tandkött i munnen. Så jag kommer få dropp och sånt läskigt ;o ;(((  Så ska bara till skolan till klockan elva sen till sjukhuset :( .Så jag får inte äta något efter tolv bara dricka vatten ;. PUUUUSSSS (L)

Kommentarer
Postat av: Ellen

hoppas oprationen går bra <3



puss :*

2010-05-18 @ 21:33:18
URL: http://bbaraaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback