MYCKET SKRATT ! ; )

      Datum: 2010-05-29 | Tid: 08:53:13


.

HEJJHOPPIGALOPP :)

IDAG på SO:n så skulle jag o maya komma på något nytt till våran utställning av vatten. Så vi fick värsta idéerna, HAHAHAHAHAHHA va vi skratttade. Men sen var de tyska o då skulle vi baka o jag hade slarvat bort receptet så alla blev as sura på mig ;/ :). Men idag har jag varit med Thea och Signe . ;) . Men jag har iaf ont i magen efter allt skratt :/:).

Jag thea & signe BAKAR.

Recept ;)


Blanda allt torrt.


Gör tärningar.


Blanda in smör i de torra.







Blanda allt i en pajform.


stoppa in i ugnen.





KKLAR & supergod ;) !!

o nästan uppäten ;) !


Kommentarer
Postat av: Signe

vi äger på att baka ;)

2010-05-29 @ 18:52:57
URL: http://bbarasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback