lärare är konstiga ibland :s

      Datum: 2010-11-22 | Tid: 20:30:38
Min lärare idag : aa de är 3 stycken som pratar väldigt högt i klassen ....................................som t.ex du isabella
Jag : :oooooooo
taskigt

Min andra lärare : jag tycker det är lite jobbigt när vissa pratar rätt ut och inte räcker upp handen & då kanske inte andra vågar räcka upp handen blablablabla
Jag: men............................"utan att räcka upp handen "
Läraren : Men & sen illglo på mig :o
Jag: "gap skratta"

hej!
nu har jag duschat & jusste måste berätta att den 1 december så får jag sov morgon t 9 för då ska jag på elevskyddsutbildning på fagra & så ska vi äta lunch där "lite pinsamt" :s´
haha & vi slutar 2 nice , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback