Utelåst

      Datum: 2011-04-27 | Tid: 21:53:16
Jo, idag blev jag utelåst för när jag kom hem så skulle jag snabbt ut och ta några kort (skolarbete) och eftersom det var så vamt tog jag på mig bikini, klockan var runt 2. Men när jag skulle gå in igen så var dörren låst och dom hade gått utan att veta om att jag var i trädgården. Men jag började hoppa lite på studsmattan och så, jag tänkte ju att min storasyster ändå slutade skolan snart och skulle komma hem och öppna dörren. Men nej, jag blev oroligare och oroligare över om hon verkligen skulle komma eftersom jag hade träning vid 5. Men nej den missade jag totalt eftersom Becca kom vid 7, så jag var ute i 5 timmar i bikini och frös ihjäl, jag trodde verkligen jag skulle dö!. Jag kunde ju inte ringa till någon heller eftersom jag bara hade min kamera, så nu har hela mitt område sett mig halvnaken awesome? NEJ!

Kommentarer
Postat av: felcia

Hahhaha! FAN VAD KUL! Men du missade hela ljusdansen, så den får Nhea lära dig eller nåt :)



Haha, fattar du hur många gånger vi ringde dig eller ? ;O

2011-04-28 @ 20:31:45
Postat av: Vilma ♥

Bella ! :( stackan ! tycker så mkt synd om dig ! :*

2011-04-28 @ 21:04:56
URL: http://vilmadarth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback