PACKAR medan de REGNAR!

      Datum: 2011-03-31 | Tid: 21:02:44
Fotograf: Isabella Aflaki (jag)
Ja, när jag har skrivit klart det här inlägget så ska jag börja på min packning. Eftersom jag ska till GBG imon och stannar där tills på söndag. Härligt med lite semester. Det betyder dock att jag inte kommer blogga så himlans mycket, men ska fixa nått tidinställt inlägg OM JAG HINNER. Jag ska ta med min kamera till gbg, men jag vet inte om det kommer bli några lyckade bilder eftersom tävlingen är inne. Men jag ska försöka mitt bästa! Så snart ska jag smyga in till min storasyster och kolla efter lite kamera tillbehör som en LADDARE.
HA DE BRA HÄR I TRÅKIGA VÄXJÖ SÅ SES VI PÅ SÖNDAG!

Kommentarer
Postat av: HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: nu är det bara att hoppas att just du blir en av de tre som blir fredagens bloggar :D hihi lycka till!

2011-03-31 @ 23:24:00
URL: http://haidis.se
Postat av: moa

hejsan!

din blogg är jättefin, men jag undrar vart du gör din header? ///// moa

2011-04-01 @ 14:02:24
URL: http:// -
Postat av: moa

hej, vart fixar du din bloggheader?

2011-04-01 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback