SOMMARTIDER HEJ HEJ SOMMARTIDER...

      Datum: 2011-03-26 | Tid: 21:26:06
HALLÅ I DE BLÅ.

Runt 12 så cyklade jag, Nhea och Vilma mot teleborgs hallen. Sen blev det en lång träning, till klockan 5. Vi gjorde massa grundövningar för rundater och flickisar. Imon är det träning igen fast vid 9. Egentligen 8 "vintertid" Men imon/inatt vrider man om klockan till sommartid, alltså en timme framåt. Usch när jag väl tänker på träning så känns det som att träningen har tagit över mitt liv! Det klart att det är roligt att träna, men jag hinner lixom inte leva livet?
Nu för en stundsen så åt jag fruktsallad, pannkakor, RIKTIGT GOTT! Men nu är jag mätt som en jag vet inte vad. och sen så har jag HUVUDVÄRK och det SUGER.

Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg :)

2011-03-27 @ 17:41:42
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback