fredag?

      Datum: 2011-09-22 | Tid: 17:39:55

Tycker inte ni också det känns som fredag? det gör jag i alla fall kanske för att vi va och handlade massa gott till helgen, påvägen till city gross skulle min syster köra, det är nämlingen så att hon övningskör, jag var inte alls rädd...
Imon ska vi ha so prov känns lite tråkigt att förstöra en fredag med prov, men jo, är inte heller så sugen på att plugga ikväll,  så jag tror jag skippar det eftersom vi gick igenom alla frågor igår, men jag måste nog...
Men nu ska jag inte babbla, lite viktig information om de senaste dagarna... hm vart ska jag börja? Tisdag var vi och friidrottade hela förmiddagen med skolan sen var det träning. Igår var jag nog lite små sjuk har jag för mig, så då somnade jag efter ja hade kommit hem!

Kort fattat har jag helt enkelt inte gjort något speciellt de senaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra??:D



KRAM

2011-09-23 @ 15:00:46
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D

Vad gör du??



Fototävling på min blogg, där temat är min bästa höst bild!:D Skulle vara kul om du ville vara med. Läs mer på min blogg!:D



Lycka till!:D



2011-09-24 @ 08:45:45
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Clara

fin bild :D

2011-09-24 @ 16:23:14
URL: http://ckklara.blogg.se/
Postat av: kajsa

kan du inte börja uppdatera mer? älskar din blogg :D

2011-09-24 @ 17:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback