Vackerstore.se

      Datum: 2012-03-04 | Tid: 19:52:23
Hej, tipstipstips, hittade en jätte bra hårvårds hemsida [länk], som jag fundera beställa något från. De verkar sälja hur mycket bra som helst för håret, har även hört andra prata om det och det verkar vara bra produkter, så jag ville även tipsa er läsare! Nu när jag har kort hår vill jag kunna skydda mitt hår från det mesta eftersom jag verkligen inte vill klippa det ännu kortare nu på ett tag p.g.a. slitet hår eller nått. så någon prudukt från dom skulle passa perfekt. Så nu ska jag fortsätta att kolla runt på hemsidan..
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: martina

godmorgon! allt bra? :)

2012-03-05 @ 06:55:38
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback