Detaljer

      Datum: 2012-05-04 | Tid: 23:46:06
Smycken- (vet ej)
Hej, nu de senaste dagarna har jag varit upptagen, eftersom jag har jobbat på cirkus med mina gymnastik kompisar! Det är nämligen så att cirkus skott har kommit till växjö, och då är vi med och hjälper till, skulle kalla det för ett toppen jobb, vi springer runt och leker till största delen. 
Nackdelen med att cirkusen är nu är att jag har fått superduper ont i mitt knä, hoppas inte det är något farligt eller allvarligt som en skada för livet. Usch, nu har jag sökt runt lite på knäskador och så.. hittade en jag tyckte passade in, och det står att det möjligtvis gå att sy ihop skadan eller blir det en operation som gäller. Vill verkligen inte att det ska vara något allvarligt, men jag ska kolla upp det på måndag.
Fast grejen är den att jag ska tävla i gymnastik om en månad i stockholm och det kan jag bara inte missa sen direkt efter det åker jag till Spanien, så jag skulle helst vilja kunna gå normalt snart utan att det ska göra skit ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback