Let her go - Passenger

      Datum: 2013-02-02 | Tid: 00:31:00
                                                                                        
Ville bara tipsa er som missat (inte för jag tror att det är många) den mysiga låten Let her go - passenger, en favorit jag haft ett tag nu. Grymt att den toppar spotifylistan, så det ska vara.
 
Har varit sjuk på sistone. Ja, anledningen till varför jag har bloggat. Därför har jag bara chillat här hemma, med god mat vi testade även göra "dino". Nä det hette inte dino, men har för mig det var ett liknande namn. Det var någto konstigt namn i alla fall. I vilket fall som helst så var det kiwi, banan, hallon, jordgubbar med ett tjockt lager vitchoklad, sen in i ugnen och ut. Enkelt och gott, precis som det ska vara.
 
EDIT: Gino hette det, nära. Längtar till frullen imon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback