Lagom bra.

      Datum: 2013-01-23 | Tid: 19:20:00
 
Frukost på ett mysigt fik i westfield.
Favortiterna och jag som jag självklart ville posera med haha!
Oxford street
 
Tränar är något jag gör ganska ofta nu, ganska kul faktiskt. Klarade att springa runt sjön (4-5km), riktigt nöjd (dålig kondis? ja.) Har även uppdaterat mig till en Iphone 5 och vi trivs väl haha, ville dock ha fyran.
 
Har även hunnit besöka london (även fast jag mer är en solsemester-tjej) men shoppingen i london var ju grym! Vi bodde precis intill westfield vilket gjorde det hela ännu bättre men jag föredrar nog ändå oxford street för det var mycket mysigare och där fanns dessutom favoriterna.
 
Jag fick bland annat med mig väldigt många söta toppar, en väska, en klänning, ett skärp, en väst, underkläder, smink, skönhetsprodukter och en lite tjockare och mysigare mage. 
 
Vi var självklart på madame tussauds också och ett annorlunda"tivoli" där alla sjöng och dansade till gangnam. Läskigt!  Men jag måste ändå säga att jag tyckte om london väldigt mycket tillslut. ♥
 

Kommentarer
Postat av: isabelle

Fan vad coolt bells!! :) hihi söt<3

2013-01-30 @ 15:38:40
URL: http://isanss.blogg.se
Postat av: Karolina

ååh jag älskar london!

2013-03-16 @ 18:14:08
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback