Hej ,

      Datum: 2010-07-11 | Tid: 22:31:55

Förlåt har inte tagit upp vinnaren på bloggen, men den kommer upp imon jag LOVAR ! Men nu har jag fått min kaninis så petra jag & våra kaninisar sov hemma hos mig inatt, Massa skatt. UNDEBAR KVÄLL.
& idag har jag badat, hoppade i först *stolt*, haha. Men dagen har varit förjävlig varm. Men nu ikv har vi köpt godis, &sen har vi varit tvungna att jaga naimas kanin i en 1h för den smet ;o !usch just nu sitter jag här & svettas ihjäl så jag ska in i duschen nu hade jag tänkt ;). Nu sitter säkert alla & kolla på fotbollen, men jag bryr mig inte vilken som vinner, men hoppas ändå på Spanien. :)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: Det är min pool :) kram på dig :D<3

2010-07-11 @ 22:54:13
URL: http://emmassoderberg.blogg.se/
Postat av: friida

visste inte att de va nån fotboll xD

2010-07-11 @ 23:01:19
URL: http://fridaostergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback