- Petra & Alexandra (L) :)

      Datum: 2010-07-15 | Tid: 22:54:38

funkar inte att lägga upp bild ;/

Igår badade jag, petra & kusinen, de var någon friskis & svettis elr nått. Så vi va me, skit kul faktiskt !

Idag tog jag ett morgondopp vid 10:30 , varmt & mysigt ! :) Sen var jag med Alexandra & petra (L) . Vi har fotat, myst med kaninerna, hoppat & ätit godis, hah. Vi har skrattat rätt mycke under dan, hahah! , kaninen skvätte upp kiss på mig inte alls mysigt. Så nu har jag precis duschat !

Men imon drar jag iväg t Falkenberg, ska åka  & kolla på en Dag-otto teater ska bli riktigt kul, min idol :p
Sen ska jag sova hos min kompis några nätter i malmö, vi får väl se va vi hittar på , men jag är säker på att vi kommer att bada iaf :) ! Vet inte om jag kommer/orka skriva något under dagarna jag är i malmö men annars så skriver jag när jag är hemma någon gång nästa vecka :D ! .


Kommentarer
Postat av: sv:

tack! :D(L)

<3

2010-07-16 @ 09:24:34
URL: http://jjohannawahlberg.blogg.se/
Postat av: Cajsa - (F O T O B L O G G) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min sommarbild

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Om du redan röstat så kan du rösta igen. Du behöver inte säga att du har röstat, det ser jag. :)



Tack på förhand.

2010-07-20 @ 15:37:20
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback