LÖRDAG-SÖNDAG (L) Bästa helgen ;)

      Datum: 2010-05-16 | Tid: 18:39:14



helgen har varit super . I lördags klockan 9 cyklade jag o petra till stallet där träffade vi alla tussare & christian från friends , han va från skåne med ;) Men han hade typ "lektion" med oss om hur vi skulle vara mot andra i stallet oså ;) Han pratade i 2 timmar eller nått ;o. Men efter de gick jag o petra o åt . Sen gick vi o ritade framsidor till skötaböckerna, ;).
Sen åkte alla till leo´s lekland så vi va där vid 5, För vi skulle sova där ;) När vi kom dit fick vi veta att vi skulle sova i disco rummmet ;), Sen hoppade vi om runt på leo´s lekland  till kllockan tolv i mörker ;DD. Favoriten är nog luft bananen som jag kallar den & studsmattorna ;)
På morgonen fick vi frukost i rummet & sen hoppa runt lite till ;)
Vid klockan 11 , åkte vi hem ;( , eller till stallet förmin o petra,lina,evelinas del ;D. Jag skulle rida Donald , jag red i paddocken ;) mysiiigt ;d. Sen åkte jag med pappa till subway och åt ;) Efter de hem o duscha & ansikts mask o sånt, hihi ;). Sen kom bella & hon berättade två roliga grejer för mig , haha :D. Kan skriva om de sen om de kommer funka :) Men ikv kommer iaf min syrra hem från frankrike som hon har varit i, i en vecka :D.                              


Kommentarer
Postat av: Johannee

Hørtes ut som en koselig dag ! :D

2010-05-16 @ 20:34:34
URL: http://johanneffs.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback