operationen, SUGIG DAG IGÅR ! ;o

      Datum: 2010-05-19 | Tid: 16:16:01
hejj jag åkte från skolan vid 11 till sjukhuset där fick jag ta på mig ett nattlinne o sen fick jag en liten blå mugg med nått sen två stora alvedoner som jag skulle ta utan vatten ;o . Sen fick jag vila lite. Efter fick jag ett blått band runt armen . O så låg jag i en säng med täcke. Med sängen åkte jag in i ett rum då stack dom in en nål i hande på mig , oo jag grät mktmktmkt ! Men sen somnade jag o operationen började. De gick bra , när jag vaknade hörde jag becca sitta o prata med mig ;o . Men sen hade jag kvar nålen i handen o jag bara ; kan ni ta ut nålen värsta sur ;) Hihi sen fick jag en piggelin ;D . Sen hemma så la jag mig i sängen , sen vaknade jag av att jag hade spytt upp blod i sängen , FYFAN ! . Men sen idag har jag varit i skolan de gick bra ;). bara att min kind har svulnat upp jätte mkt , gör jätte ont ;(. Men nu sitter jag här med den bästa maya . Vi har precis druckit lite smoothie , GOOTTT ! ;)

Kommentarer
Postat av: alma :D

ååh jag har åxo varit med om en sån jobbig operationsak :o ussh det är jobbigt!

jag fick hur många glassar jag ville :D hahaha.

men vad har du gjort så du får opererars bellis?

<333333

2010-05-21 @ 18:29:14
URL: http://alltidalmaasb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback