godiis ! ;)

      Datum: 2010-04-26 | Tid: 21:24:12



Hej .
Första dagen  med lugg i skolan ;o , först kom jag till skolan med luggen uppsatt sen tog selma mitt hårspänne ;/ ,. så jag fick gå med lugg i skolan ;//, HAHAH. Men dagen började rätt segt men vid lunchen gick jag och Fia ner på stan o köpte 1 kg godis ;o
HAHAAH. vi åt inte upp allt, ! Men efter skolan va de ridnig o jag cyklade till stallet idag på bara 20 min (Y)
Det var hoppnig riktigt kul men jag är ju inte så bra på hoppa ;) , haha Alexandra & Elsa gick runt o skrattade för att Donald (min polle) fes en stor braakare när jag hoppade ;D .
Sen hände de en  massa roligt med petra, frida, & hanna , sen kom lina & evelina med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback