áwa, helgen :)

      Datum: 2010-08-29 | Tid: 20:10:43

I fredags var jag på stan med mina fina vänner, Maya, Thea, Nhea & signe :)

fredagen t lördagen sov jag över med kompis : )

På lördagen så var jag lite på stan & sen sov jag över med en annan kompis (:

Söndagen var jag med Vilma, hon lärde mig flickis & salto på studsmattan + att vi badade i hennes pool : )

Längtar faktist lite till imon för jag saknar kompisarna i klassen oehört mycke (:

& imon är de ridning, hästbyte :) hoppas jag inte få k vill ha t (:

Imon får jag träffa bella med, min älskling ♥ (:


Kommentarer
Postat av: signe

vi måste fota någon dag :D jag e sjuk idag, men jag tror att jag kommer till skolan imorgon saknar dig plutt ;)

2010-08-30 @ 12:31:38
URL: http://bbarasigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback