skype

      Datum: 2011-03-12 | Tid: 09:55:55
Bella väckte mig med att ringa från skype på min mobil "toppen" klockan var kvart över åtta! Men nu är jag piggare, runt 3 ska vi spela match mot värnamo! Det kommer bli jätte roligt. Sen tror jag att vi har gäster på kvällen.
Igår hade jag och tjejerna skit rolig, har fortfarande ont i magen efter all skratt. Vi sjöng singstar, jag kände verkligen att jag var bäst "eller inte". Mitt hjärta dog igår, när min kompis pappa kom så knackade han på fönstret eftersom han inte kunde komma in (de var portlås) och jag bara flög ner på golvet och darrade som en gris! Jag bara ner på golvet tänk om han skjuter, för jag fattade ju inte att de var han!

Kommentarer
Postat av: Cajsa & ebba

Sv: åh tack så mycket bella :)

saknar dig en massa!

2011-03-12 @ 19:57:04
URL: http://cephotos.blogg.se/
Postat av: Signe

HAHHAHAH klockrent när pappa knackade på fönstret och hoppade upp med sin lilla keps, fan vad rädd du blev bella !! :D

2011-03-15 @ 21:01:12
URL: http://goodatphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback