Vem är jag?

      Datum: 2011-03-03 | Tid: 20:15:38
Jag har ju inte riktigt presenterat mig för er så nu känner jag att det är en toppen tid för det !

Jag heter Isabella Aflaki och är född 1997. Jag bor i staden växjö, och är född här. Jag har en stora syster vid namn Rebecca. Jag är inte hel svensk, eftersom min pappa kommer från Iran men mamma är svensk. Fördelen med det är att jag har fått så bra piggment, som jag är väldigt glad över!
Jag går på en skola som heter Ringsberg, det är en estetisk skola som innebär att vi använder oss av musik och drama i alla ämnen. Skolan är dock inte så bra enligt mig. Jag har gått på Ringsberg sen sexårs och kommer förmodligen fortsätta till jag går ut nian.
På fritiden så tränar jag gymnastik, jag har tränat i 1,5 år och tränar 2 ggr i veckan med mina fina vänner. Ridning är också en sak jag ägnar mig åt på fritiden. Jag har ridit på ridskola i 4 år men nu så rider jag Donald 1 gång i veckan med min undebara kompis Isabelle. Sist men inte minst så spelar jag fotboll, jag började i vintras. Så jag har inte alls spelat länge men jag tycker det är jätte roligt. Min favorit position är 1.topp, back är också helt ok! Men mitt är inget för mig i mitt nuvarande läge, har verkligen världens sämsta kondition. Utöver mina aktiviteter så gillar jag att va med mina kompisar, fota och shoppa!
Resa är också ett stort intresse, fast vi reser inte så ofta. Men 1 gång per år iaf, mitt absoluta favorit ställe är Gran Canaria, där jag har varit en massa. Eftersom vi har haft lägenhet i Las Palmas. Ska faktiskt utomlands i maj till alicante som ligger i Spanien. Har aldrig varit där men det kommer säkert vara toppen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Å du är så vacker Bella! ♥

2011-03-05 @ 21:43:46
URL: http://jessicapuss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback