På tåget till Halmstad?

      Datum: 2012-04-05 | Tid: 16:03:28

Jo nu kör tåget mot Halmstad ? Typ fel håll men direkt tåget till Växjö från Göteborg var fullproppat och gick inte att boka (elakt). Så jag och pappa får åka en sväng till Halmstad och sen därifrån till Växjö (pust) det kommer ta hela 5 timmar, då det annars brukar ta 3 timmar.. "tråkigt". Så nu vill jag bara hem och pyssla med det jag köpt, asså inte pyssla med sax, lim, färgpennor och papper utan en annan sak (hemligt nu) men jag ska visa resultatet nu i veckan.


Kommentarer
Postat av: - Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

2012-04-06 @ 13:34:19
URL: http://jhfansite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback