Sämst immunförsvar

      Datum: 2012-12-27 | Tid: 16:21:00
Så fort jag kommer ut blir jag sjuk. Nej jag är inte dålig på klä mig efter väder. Sjuk hela tiden, saken blir definitivt inte bättre när jag ser ut som rudolf med rödamulen. Ska dock inte klaga då förkylning inte är något jämfört med annat.
 
Är iallafall nöjd med mitt lov, julafton (maten) var precis som den skulle va, vi åt faktiskt inte julmat iår utan oxfile vilket var mycket mycket godare. Snart bär det av mot london så himla mysigt, har inte varit där innan, dock har jag alltid trott att jag varit där.. vet inte varför? Möjligtvis för att jag har en bigben spargris haha
 
Ikväll ska jag klippa mig eller bara toppa eftersom mitt hår är så slitet. Vill bara att det ska växa ut nu sen tror jag att jag klipper av det till sommaren igen men är inte säker.
 
Men nu ska jag fortsätta att kolla på one tree hill som jag kollat på nu när jag varit sjuk, grym serie dock är pretty little liars högst upp på listan fortfarande (går inte att slå). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback