Kläderna jag tog på mig i morse.

      Datum: 2012-02-28 | Tid: 20:41:55
"sunkbilder" och för det andra vill inte mitt photoshop fungera (IGEN)!!

Jeans-Cubus / Linnet & koftan-h&m / smycken-sydafrika & glitter
Just nu mår jag lite sådär, hostar & lite ont i halsen. Men annars mår jag bra antar jag!! Kom hem från träningen för ett tag sen, nu har jag duschat och nu ska jag sätta mig med ett stort glas mjölk framför tvn och kolla på Top model Sverige. Själv älskar jag Victoria för hon har sån härlig personlighet och bara så himla skön! Tyckte det var lite synd att jamilla åkte ut förra veckan, eftersom hon var min favorit från början! Men jennie & Klara tycker jag också är väldigt duktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback