RÖD KRÄFTA

      Datum: 2012-06-05 | Tid: 21:39:23
ja, jag har redan bränt mig, även fast jag har dränkt mig i solkräm. Men grejen var den att jag somnade i solen två gånger och efter dom gångerna så ser jag nu mer ut som en kräfta. Men vi har det iallafall väldigt mysigt här nere i spanien och det är som sagt ganska varmt! Annars idag har vi solat, tränat, badat och gått runt lite på stan och bara levt livet. Maten här är sååå god, vilket kanske inte är så bra eftersom jag äter som en jävla häst, kommer även se ut som en efter denna resan. /HÄSTEN

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bells jag saknar dig!! Min bästis! <3

KOM HEMM :-)

Bra att du har de bra iaf!! Lilla hästen/kräftan! :D

2012-06-06 @ 07:33:37
URL: http://isanss.blogg.se/
Postat av: Signe

bejjaaaaan!! saknar dig!!!

tur att det inte regnar iallafall, hehe vill också ha god mat.

tack för mig /Siggeeeee!!!!

pussss

2012-06-06 @ 16:11:40
URL: http://signethea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback