Saturday

      Datum: 2010-06-06 | Tid: 21:01:10

HALLO :)

idag vaknade jag hos bella sen var vi en stund , sen stack jag till stallet & red på min Donald :') Sen stack jag hem på hemvägen träffade jag massa på stan :) Men sen dushade jag & solade :) Efter ringde Nhea så jag & Nhea cyklade ner¨på stan & köpte ansiktsmaskar en som typ blev varm & en chokladmask & sen hyrde vi 2 filmer : oscar oscar & Prinsessan + att vi köpte massa godis ;) efter åkte vi hem & hoppade lite studsmatta sen gick vi in & kollade på film oscar oscar.Den handlade om en kille som hade en papegoja & han var helt cp & den sög så kolla inte på den , fast de va två grejer i filmen som va kul, haha :). Sen beställde vi hem mat från spice ´n rice. Min nya favvis är Friterad kycklingfilé med currysås :) Så vi satte oss & åt och kollade på prinsessan. Den handlade om en över viktig tjej som ville bli skådespelare :I. Efter den filmen så tog jag & nhea den varma ansiktsmasken, den va rooosa ;) . Men sen kom Viktor & Lukas. & sen på kvällen åkte dom hem vi 1 :) 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket märka var det på den varmaansiktsmasken? skulle vilja prova, va den bra? ((:



sv: aa, den är jäte fin (:

2010-06-06 @ 21:15:51
URL: http://lollipopiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback