Riksmästerskapet i helsingborg. Tävling

      Datum: 2010-05-02 | Tid: 20:51:54

Bilder sen helgen.

Hej helgen har varit bäst, I fredags sista lektionen före lunch så hade vi SO. Vi skulle gå en km och bära 10 liter vatten. För att känna hur barn som bor i fattiga länder, som måste gå flera km för att hämta sitt vatten. Medans vi var ute o gjorde de pissregnade ;o ! Men som tur så åkte jag hem efter den lektionen. Så först åkte jag hem och packade de sista o sedan åkte pappa och jag ner till tågstationen.
Där träffade jag alla undebara i trupp3 ;) Så vid 1 åkte tåget i väg mot hässleholm. När vi hade kommit fram i hässleholm så träffade jag min syssling, ;o ! (:. Men vi hade väldigt bråttom så de blev ett litet samtal med henne (;. Sen åkte vi vidare till helsingborg ;). När vi var framme så va de först träning sen på kvällen gick vi "hem" . Vi bodde på en skola i ett klassrum där de fannns as många myror, usch. På kvällen gjorde vi massa saker, vi gjorde massa med Karin/Carl ;).HAHA.
Men sen på lördagen gick vi upp vid 7 ;o , för trupp3 skulle ju tävla ;). Så vi gick till tävlings salen. & sen fick vi vänta tills de var trupp3;s Tävlingen gick inte så bra ;/, Men de var super kul iaf o titta ;).Sen på kvällen gjorde vi två "tävlingar" i klassrummet eller våran ledare hade gjort dem. De va frågor om oss som man skulle svara på . Gissa vem som vann ?, haha , de va jag ;d , sen vann Isabelle andra (L).
På söndagen  skulle vi hem ;( resan hem va lång o rolig :D. Ja och Nhea hade iaf skit kul. HAHAAHAHAHHAHAH.  ÄLSKAR ATT ÅKA TÅG!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback