VI ÄR TRÖTTTTTTTTA !

      Datum: 2010-05-30 | Tid: 20:35:10

Hej dagen började med att jag o bella vaknade , & sen cyklade till stallet , Jag red donald, gick INTE bra i början men sen i paddocken gick de bättre ;`) Men sen skulle jag o bella till ett ställe i skir . Så vi cyklade från stallet. Å då kom jag på en snabbväg genom en hage som vi kunde ta,
o bella.c : är du säker på att de inte är kossor i den här hagen.
Jag : nej , 99% säker var jag värkligen.
Men sen när vi hade cyklat en bit in i hagen så visade sig att de va kossor i hagen :o. hahha.
Men vi kom iallafall fram till stället vi skulle , till :) Men sen skulle vi leta sköthäst så vi besökte typ alla stall i skir o de är typ minst 20 stall. Men vi hittade ingen som vill ha skötare. ; ).
ha´hah. Jag o bella var väldigt trötta. Vi cyklade 2mil :oooooo !

Det blev mycke text :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback