hallå i de blå ;)) !

      Datum: 2010-09-04 | Tid: 09:34:33
I går var jag på fest hos en kompis, de ´var riktigt roligt, i början var alla as pigga i slutet låg vi som en klump i soffan & va as trötta (;.
Idag ska jag nog vara med Frida vi ska fota & lite sånt (:
aa juste igår tog vi ju skolfoto, Nhea, jag, Maya, Signe & Thea skulle sitta på en rad, men den där jävla fotografen flyttade på mig så jag fick sitta längst ut :/bajjsss.
Men de ensamma kortet fick jag ta om flera gånger, för jag blev inte nöjd, haha ! Sen till slut sa han den får de bli, jag bara okejj ;/ , HAAHH , men vi får ju ser hur de blir när de kommer ,:)

& igår så var jag lite med Thea efter skolan, så skulle vi kolla in mitt ny renoverade hus, eller som är klart om en månad. De var jätte fint, så jag är nöjd ! :) + att mitt rum har blivit mycket större :) (y) !

Kommentarer
Postat av: emma-foto

köpte den på gina! :D

2010-09-04 @ 12:04:33
URL: http://eemmaafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback