springeer...

      Datum: 2011-04-05 | Tid: 15:43:54
Hej!
Idag sa jag till bella att jag ville springa jämte när bella red istället för att rida, så jag är faktiskt gansa stolt över mig själv, eftersom jag har sprungit några kilometer. Sen så har både jag och bella blivit lite vigare, för vi har stretchat! Och då skulle vi vara så smarta och leta upp lite övningar på datorn, och då stod det att man skulle vara väldigt uppvärm, då tänkte vi att vi skulle ta ett litet varv i skogen (2km). Så vi gick ut och sprang i något träsk. Sen mitt i skogen så tvärstannade bella och skrek. Jag: vad är det bella? Bella: (stirrar framåt), jo men det var visst en liten flock rådjur som vi hade träffat på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback