Galet bra..

      Datum: 2011-12-29 | Tid: 21:32:38
[Thea och jag, Fotograf: Signe]
Inatt sov mina favorit tjejer här, vi hade det galet bra. Sov dock bara 4 timmar, så nu är jag allt slut efter en shoppingrunda på Grand Samarkand med Thea! köpte ett par svarta höga jeans på Gina Tricot, vilket jag verkligen behövde. Jag hittade även en snygg stickad tröja på carlings på rean för ett bra pris. Det var inte så mycket mer men det blev alltså ett par byxor och en tröja! Ska visa er allt imorgon samt mina julklappar och lite till.
[Just nu har jag jätte ont i huvudet och ska därför redan mysa ner mig i sängen och försöka sova]

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Grattis :D Du vann i lucka 22. Två valfria DVD-kurser från moderskeppet.se. Mejla mig på [email protected] med din adress samt vilka två kurser du vill ha :)

2011-12-30 @ 18:38:40
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback