DONNIE♥

      Datum: 2011-02-07 | Tid: 19:50:58
Jag har fullt upp hela veckan nu!
tänkte visa vad jag gör, det kanske skulle vara lite roligt för er att veta?

Måndag: Rider Donald med Isabelle
Tisdag: Dacke "gymnastik"
Onsdag: Fotboll
Torsdag: LEDIG, kompis eller annat
Fredag: Dacke
Lördag: LEDIG
Söndag: Fotboll

Vi har egentligen inte alls mycket prov när vi väl inte har de. För en månad har vi det jätte mycket, men sedan har vi de knappt. Men när vi väl ha det så är det jobbigt för man måste plugga till allt möjligt, men man får väl börja vänja sig. jaja det matte provet jag hade gjort som jag skrev om förra gången, det gick bra jag fick faktiskt 25/25p och det var första gången jag fick alla rätt så jag är lite stolt! Men idag hade vi so prov, jag vet inte vad jag skrev men jag skrev iaf 4 sidor, jag var så närvös men jag vet inte varför? Men jag känner att det blir lite tråkigt varje inlägg för jag skriver bara om mina prov men det ska jag ändra på. Imon ska vi har stjärnskådning med klassen på kvällen så det blir ingen träning för mig, lite synd faktiskt för jag har inte tränat på rätt länge eftersom jag blir sjuk lite då och då. Men idag har jag ridit Donnie med bella, det var riktigt kul, så nu ska jag och bella ha han varje måndag. Så det kommer bli super! Han var så härlig i galoppen.♥ Nu ska jag kolla på familjen annorlunda.

Kommentarer
Postat av: isabelle

längtar redan till nästa måndag !

jag ska inte på friidrotten idag för jag har 2 jätte stora prov på torsdag och har inte änns börjat öva ! :/

så vi får se om jag kommer upp och titta på stjärnorna <3

2011-02-08 @ 07:55:27
URL: http://isanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback