Man kan säga att jag är frisk :D

      Datum: 2011-01-28 | Tid: 23:17:27
Är jätte glad, för jag är bara lite förkyld nu! Så imon ska jag nog vara med en kompis och ha lite roligt, som jag inte haft på en vecka! Tävlings rsultatet kommer upp imon, så om ni inte har röstat så gör det nu! tävlingen hittar ni i kategorien tävling eller lite längre ner. Jag ska göra en lite häftig fotning innan vinter är slut och snön är borta. Men nu när jag väl tänker på det så kommer det bli riktigt härligt med SOMMARN som är så efter längtad, tror jag ska iväg på semester nu innan sommarn med i maj kanske.

Kommentarer
Postat av: signe

asså alla är typ sjuka, jag blev också sjuk igår :( hemskt.... saknar dig bells !! <3 :)

2011-01-30 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback