SOLA, BADA & RIDA!

      Datum: 2011-06-27 | Tid: 20:03:25
Idag skulle jag upp ganska tidigt för att rida, har inte ridit på ett halvår men nu har jag fått suget tillbaka av att rida. Jag har hållt på med ridning i 4-5år, så nu vill jag verkligen börja igen tycker det har blivit mycket roligare än förr. Idag så hoppade jag och lite sånt mysigt, bara att sitta på en häst är hur undebart som helst. Det gick faktiskt väldigt bra bortsätt från att efter det sista hindret jag hoppade trillade jag av för Donald snubblade och föll ner på frambenen och jag åkde rakt ner i marken men ansiktet före, så jag fick 3 små blåmärken i ansiktet och på handen, är fortfarande öm. Det var lite synd att det hände men ja ja sånt händer ju alla ibland, men jag ska verkligen inte sluta rida för det!

Kommentarer
Postat av: My

Fin bild!

2011-06-28 @ 20:58:18
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback