Klassresa

      Datum: 2011-05-17 | Tid: 08:43:00
Fotograf & Modell: Isabella Aflaki (jag)
Idag, ska jag och min klass på klassresa "våranförsta", helt cp att vi inte har åkt på någon innan och nu när vi väl ska åka så ska vi bara vara där underdagen. Men det klart något är det ju i alla fall. Vi vet inte vart vi ska men dom säger att det är utanför växjö, hoppas bara det inte är till en skog och att vi ska plocka kottar eller nått skulle inte förvåna mig. Men jag gissar nästan på att vi ska till Bodaborg, för där har dom flesta klasserna vart, så det får man ju hoppas. Men nu sitter jag trodligen i bussen och är jätte nyfiken på vart vi ska (eftersom detta inlägget är tidsinställt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback