Kan börja med att säga ett stort grattis...

      Datum: 2011-10-13 | Tid: 19:13:56
Kan börja med att säga ett stort grattis till min kära och underbara vän Nhea! DU ÄR BÄST efter mig!
Dagen har sett ut så här.. först skola rätt okej, sen ner en runda på stan med Thea, hittade två fina saker! Lovade att visa skorna jag köpt med vilket jag inte har gjort... kommer någon dag! När jag kom hem hade jag riktigt ont i mina fötter och somnade därför i min mjuka gosiga säng. Så nu är jag vaken igen och ska ner och äta något, ha de bra, för det ska jag♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: aha okej! :) du, jag skapar roliga videosar och publicerar på bloggen, lust att kika å ge en åsikt? den nya har "premiär " om ca 30 min, då ligger den uppe och skulle vilja höra vad folk tycker! :)

2011-10-14 @ 17:00:34
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback