För exakt ett årsen

      Datum: 2012-04-18 | Tid: 21:34:31
En sån här liten plutt var jag för ett årsen (är dock fortfarande en plutt, men en lite större). Där hade jag dessutom långt, ljust hår...ååå! Har faktiskt funderat på hur jag vill göra med mitt hår.. har både haft super långt och jätte kort. Men jag tror att jag vill låta håret växa ut nu till långt. Sen om jag saknar det korta kan jag bara klippa av håret igen! Det är alltid kul med lite variation. Dock kommer det nog ta ett tag för håret att växa.. får ser om jag hittar lite tips om att få håret långt på kort tid.

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHHAHAHAHAHAHA VAD SÖT JAG DÖÖÖÖR!!! Jag kommer ihåg det då när vi fotade på min skola

2012-04-20 @ 17:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback