I vår egna studio!

      Datum: 2012-01-31 | Tid: 21:38:52
Fotograf: [jag]  Modell: Thea
Hej alla där ute som just nu läser det här!
Mina dagar har varit lite stressiga.. I fredags sov Nhea här, på lördagen skulle vi upp tidigt för det var öppethus i skolan. På eftermiddagen byggde jag och Thea upp en fotostudio i mitt rum, vi fotade hela dagen. På kvällen var vi nere på stan en liten stund eftersom det var kulturnatten. På Måndagen efter skolan så skyndade jag och Thea oss iväg mot simhallen, för en dag på gymmet. Det gick bra och vi var jätte nöjda efter!
Nu har jag precis kollat klart på top model Sverige, super!

Kommentarer
Postat av: isabelle

JÄKLIGT FIN BILD!!!

du får ta sånna modell bilder på mig med bella.. ;)

2012-02-08 @ 12:05:23
URL: http://isanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback