ILLA

      Datum: 2012-05-03 | Tid: 21:32:39
Tredje maj 2012, började med att jag cyklade iväg med ont i magen och ett skadat knä mot skolan. Under första lektionen kände jag att jag verkligen inte kunde koncentrera mig, så jag åkte sedan hem. Visste inte riktigt vad jag skulle göra eftersom tabletterna inte hade hjälp, så jag kallsvettades och mådde piss! Men jag somnade tillslut på mattan (hur fasen hamnade jag där?) med min lilla vovve. Men sedan mådde jag mycket bättre och då var det dags för att jobba på cirkus med mina kompisar. Nu är jag hemma och har värkningar i mitt knä igen!
(hej jag mår inte så bra!)

Kommentarer
Postat av: fourpictures - photography

Fin blogg! :)

Var gärna med i vår fototävling på bloggen, klicka på länken för att komma dit direkt --> http://fourpictures.blogg.se/2012/may/fototavling.html ta chansen att få en länkning inför våra 500+ läsare + 2 nagellack!

2012-05-04 @ 13:29:30
URL: http://fourpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback