Hotellet

      Datum: 2013-02-20 | Tid: 22:37:11
Middag-pappa & becca
Hallå där
Pappa visar hur man putsar skorna. 
Jag med en utav mina nya tröjor.
Mot stan
Min frulle
Ligger och chillar i vår mysiga svit. Kom hit till Göteborg i söndags, har mest hängt med pappa och becca, tränat, hängt på stan, shoppat och fikat.
 
Idag vaknade jag vid nio för att sedan gå ner och äta frulle, finns så mycket at välja på vilket är farligt för mig. Smakar liksom lite på allt, efter frullen gjorde vi oss iordning för en runda på stan. Köpte några blusar, jättefina. Men hittar inte odd molly blusen jag letar efter, vilket är så syyynd.
 
Träffade även Sarah. Vi hängde lite på stan, fikade och snackade. Ikväll åt jag, pappa och becca middag här på hotellet, det är så kallt ute, därför föredrog ingen av oss att gå ut och äta någon annanstans. Nu ligger vi och kollar lite tv och äter gott. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback